כל הדרכים ליצור משפך שיווקי אידיאלי

הצרכן המודרני כבר מזמן אינו מסתפק רק בהצעות שיווקיות, הוא רוצה לנהל איתך תקשורת רציפה ודו כיוונית בכל עת. המותגים הדיגיטליים של היום נעשים פרסונליים מאי פעם ומכוננים מערכות יחסים עם קהלי היעד שלהן. כך, הקשר מתפרש על הרבה יותר מתהליכי מכירה. הוא מקנה לגולש ערך מוסף ומבטיח כי בכל פעם שיהיה לו צורך בשירותים ובמוצרים, העסק שלך יהיה הבחירה הטבעית שלו. כדי להבטיח שאכן כך יהיה, חשוב שנבנה את כל מערך התקשורת ויצירת הערך הזה בצורה חכמה ומניעה לפעולה. אספנו עבורך כמה טיפים יעילים לבניית משפך שיווקי שיקפיץ את נפח המכירות שלך.

יצירת ערך ייחודי

מדי יום ביומו, קהלי היעד שלך מופגזים בדיגיטל במיליוני פניות והצעות. כמות הנתונים היא אדירה והופכת את הצרכן לאדיש ועם טווח קשב מצומצם מאוד. לכן, חשוב שנשאל את עצמנו איך נתבלט מעל לכל הרעש הזה. תוכן ויזואלי ומזמין, הצעות ייחודיות ותוכן שפונה אל הרגש ומעשיר את עולם התוכן של קהלי היעד שלך, הם המפתח ליצירת הערך הזה. במובנים רבים, זהו השלב הראשון ביצירת העניין הנדרש כדי להכניס את הגולשים אל המשפך השיווקי שלך.

בניית תכנים רלוונטיים לשלב הרכישה

בין אם הגולש נכנס לקרוא מאמר מעניין, צפה בסרטון, השאיר פרטי התקשרות למידע נוסף או כבר ביצע רכישה באתר שלך, חשוב שנייעד מסר ייחודי ומותאם אישית לכל שלב במסע הזה. ככל שנדייק את המסרים הללו, כך נוכל ליצור אצל הגולש את התחושה כי אנו מנהלים אתו תקשורת אישית וכי ההצעות שלנו מיועדות במיוחד בשבילו. 

לשמור את הלקוח קרוב

עם זאת, המאפיין החשוב ביותר, הוא בניית מעטפת אפיקי ההתקשרות שלך. בסופו של יום, ככל שהמותג שלך יהיה נוכח במגוון רחב יותר של פלטפורמות, כך הוא ייצרב עמוק יותר בתודעת הלקוח.

רוצה לשמור את הלקוחות שלך קרוב מאי פעם? כרטיס ביקור דיגיטלי יאפשר לך לבסס נוכחות של המותג במכשירים הדיגיטליים של העוקבים שלך ולהציב אפשרות לרכישה הבאה במרחק קליק אחד. כדי לעצב כרטיס בהתאמה אישית ובמחיר אטרקטיבי, ניתן ללחוץ כעת על הכפתור "צור כרטיס" בראש המסך.