מי הזיז את הגבינה שלי – כרטיסי ביקור ונוכחות דיגיטלית

לפעמים, נדמה כי התחרות בעולם העסקים היא מרוץ ללא סוף. כאשר השוק הוא כה דינמי והפתרונות החדשים בתחום הפיתוח העסקי והשיווק מתחלפים בקצה כה אינטנסיבי, כל עצירה למנוחה מתגלה במהרה כצעד אחורה. במובנים רבים, המשפט הידוע מהספר "מי הזיז את הגבינה שלי": "אם אינך משתנה – אתה עלול להיעלם", הופך לרלוונטי מאי פעם. רובנו כבר למדנו שללא נוכחות דיגיטלית, לעסק אין כל זכות קיום. השקענו כסף וזמן והקמנו אתר מעוצב להפליא עם תוכן איכותי ומרתק וקידמנו אותו בכל הכלים שיש לרשותנו. 

מאוד מהר, אמנם, גילינו שזוהי רק ההתחלה. כדי לשמור על רלוונטיות, עלינו לבנות נוכחות תוססת ומרתקת גם ברשתות החברתיות וכדי לעמוד בדרישה ההולכת וגוברת של לקוחות לרכישה באינטרנט, עלינו לשדרג את אתר התדמית שלנו לחנות דיגיטלית שתאפשר להם לקנות את המוצרים ישירות מהאתר. ואכן, אם לא נשתנה, ובמהירות – אנו עלולים להיעלם.

למה זה קורה בעצם?

המהפכה הדיגיטלית פתחה אפשרויות רבות בפני הצרכן. מהיום, ההגבלות הגיאוגרפיות אינן מגבילות אותו יותר בתהליכי קבלת ההחלטות שלו והוא רוצה ליהנות מההיצע הטוב והאיכותי ביותר במחירים המשתלמים ביותר שניתן להשיג. על ידי חיפוש מהיר בגוגל, ניתן ללמוד כיום ברגע היכן העסקה הטובה ביותר, לקבל חוות דעת מלקוחות אחרים ולבצע רכישה בקליק מהבית. זהו יתרון שאין שום טכניקת שיווק מסורתית שתוכל להתחרות בו ותגרום ללקוחות להגיע עד אליך. 

עכשיו, כשמעל 80% מהרכישות ברשת נעשות דרך המכשירים הסלולריים, נדרש מאיתנו שוב להשתנות. אל מול השינויים הרבים המתרחשים בתקופה הזו, יש לנו שתי אפשרויות – להתקבע בהרגלים הישנים שלנו או להתחדש ללא הרף ואפילו להוביל חדשנות בתחום שלנו.

כיצד לקדם את המותג שלך בסלולר?

אחד הכלים הרלוונטיים ביותר כיום לעשות זאת, הוא יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי. באמצעותו, יוכלו אנשי הקשר שלך לקבל גישה בממשק ויזואלי ידידותי ונוח לכל האתרים, דפי הרשתות החברתיות ומספרי הטלפון שלך בקליק אחד, לקבל ניווט בווייז עד למתחם שלך ולהתעדכן אודות הטבות ומבצעים. מהיום, המרחק מחיפוש הפרטים שלך ועד ביצוע רכישה נעשה קצר בהרבה ועשויה להגדיל את נפח המכירות שלך בצורה משמעותית.

רוצה להתקדם לשלב הבא בעולם השיווק הדיגיטלי? כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו ונשמח לספק לך מענה.