נטוורקינג בעידן הדיגיטלי

בעידן בו טכנולוגיות הדיגיטל מאפשרות להגיע לקהלים רחבים כל כך ולמקד את מאמצי הקידום והפרסום בצורה יעילה מאי פעם, יש שיאמרו שהנטוורקינג מת. שהפרסום מפה לאוזן, בניית קשרים ושותפויות אסטרטגיות מפנים את מקומם לטכניקות קידום מתקדמות ויעילות יותר. אין ספק, עולם הפרסום והשיווק שינה את פניו באופן דרמטי והיום פיתוח העסק בהחלט דורש אמצעים מתקדמים. עם זאת, דווקא בעולם שלנו, בו החיבוריות והשיתוף הם הבסיס להתנהלות העסקית שלך, הנטוורקינג חשוב מאי פעם ועם האמצעים שעומדים לרשותנו היום, ההזדמנויות להפיק ממנו תועלת הן מגוונות ופשוטות יותר.

איך בונים קשרים עסקיים כיום?

שאלה מהירה – כמה קשרים יש לך ב-LinkedIn? עשרות? מאות? אולי אפילו אלפים? וכעת, שאלה נוספת – עם כמה מהם באמת יצא לך לתקשר ולהניע תהליכים. זהו בדיוק טבעה של התקשורת הדיגיטלית כיום.

גם אם טכנולוגיות הדיגיטל מאפשרות לנו להגביר את החשיפה שלנו, לא אם כולם נוכל לקיים קשרים רציפים ולבנות שיתופי פעולה. מחקרים מראים כי המוח האנושי אינו יכול לנהל קשרים עסקיים משמעותיים עם יותר מ-100-150 איש בו זמנית. לכן, גם עם כל האמצעים הטכנולוגיים שעומדים לרשותנו, הנטוורקינג נותר רלוונטי. המסקנה הברורה מכך היא שעלינו להשקיע באיכות הרבה יותר משאנו משקיעים בכמות ולנצל את הטכנולוגיות הדיגיטליות כדי להשתפר בהיבט הזה.

לשמור על קשר עם הגורמים המשמעותיים ביותר

בין אם מדובר בספקים חדשים, בשותפים פוטנציאליים או בלקוחות גדולים שיכולים לסייע לך להגיע לפריצה הבאה שלך, חשוב שיעמדו לרשותך כלים שיאפשרו לך להתבלט ולהישאר בתודעה. לצד דפים תוססים ברשתות החברתיות ויצירת תוכן איכותי, ישנו כלי מתקדם נוסף שיאפשר למותג שלך ללוות את אנשי הקשר לכל מקום אליו ילכו. 

כרטיס ביקור דיגיטלי מרכז במקום אחד את כל פרטי ההתקשרות שלך והפלטפורמות שדרכן ניתן יהיה ללמוד על כל היתרונות שלך בשוק והמוצרים והשירותים שיש למותג שלך להציע. את כלל המידע על כרטיס הביקור הדיגיטלי, ניתן לעדכן בכל עת וליצור למעשה מיני אתר, קל לשיתוף, המשמש כאיש קשר קבוע על המכשירים הדיגיטליים של קהלי היעד שלנו. אם נבנה אותו בצורה חכמה ומותאמת לצרכים שלנו, נאפשר ללקוחות ולשותפים הפוטנציאליים שלנו לשמור איתנו על קשר ואפילו לבצע רכישות בקליק אחד. 

לפרטים נוספים, ניתן ליצור עמנו קשר עוד היום.