כשהעסק שלך עושה את הצעד המשמעותי שהוא המעבר למרחב הדיגיטלי, שיווק ברשתות החברתיות הופך לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק. כדי להגיע לכל לקוח, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא השער לעסק שלך ועובר בקליק אחד ללקוח פוטנציאלי. בדרך זו, קל יותר לשמור על הלקוחות הקיימים מעודכנים ולהגיע לקהלים חדשים.
דרכים מובילות לשיווק ברשתות החברתיות
יש לא מעט פלטפורמות שניתן לעשות בהן שימוש כחלק מאסטרטגיית השיווק של העסק שלך. לפניך שתיים מהמובילות ובעלות הפוטנציאל הגבוה (בשימוש נכון) להגדלת החשיפה שלך.
פייסבוק
פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק הוא צעד נהדר עבור כל עסק. בעזרת קידום אורגני וממומן, פוטנציאל החשיפה עבור העסק שלך רחב במיוחד ומאפשר לך להגיע לקהל שלא היה זמין לך קודם לכן. יש כמה שיטות לקדם בפייסבוק: פוסטים אינפורמטיביים, קריאה לפעולה, עריכת סקרים ויצירת התעניינות, ביצוע הגרלות והאופציה לשתף תוכן ולהגיב לו.
דרך נוספת היא לבחור בקידום ממומן בפייסבוק. בעבור תשלום, יהיה באפשרותך להגיע לקהל היעד הספציפי בעל הפוטנציאל הגדול ביותר להפוך ללקוח משלם. המיקוד יהיה לפי חתך גילאים, מיקום, עניין ועוד.
אינסטגרם
בעוד שפייסבוק יכול להתאים לכל עסק – ממכוני רישוי רכב ועד מסעדות ומותגי אופנה, אינסטגרם מכוון לעסק שנשען בעיקר על אסתטיקה וגרפיקה ופחות על תוכן כתוב. לדוגמה, מסעדה חדשה שתציג תפריט מצולם מעורר תאבון או הפקת אופנה שתעבור מסך. על ידי יצירת משתמש עסקי יתאפשר לך לבצע מעקב אחר הפעילות בעמוד העסקי, לדעת איזה כיוון עובד יותר טוב בזמן אמת – ולהתאים את עצמך.
כשכל המידע זמין – בקליק
החתיכה החסרה בפאזל הזה שנקרא שיווק ברשתות החברתיות הוא למעשה כרטיס הביקור שלך ברשת. חברת פייסקארד מנגישה עבור הלקוחות שלך בכל פלטפורמה את המידע המעודכן ביותר על העסק שלך. הלקוחות שלך וגם הלקוחות הפוטנציאלים יכולים ליצור איתך קשר בקליק אחד, בדרכי התקשורת המועדפות עליך, בין אם מדובר בטלפון, הודעת וואטסאפ, סמס, פייסבוק, אינסטגרם ועוד. הבחירה בידך.
אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר ולהתחיל לבנות יחד את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך.