שיווק באינטרנט – כך הופכים גולשים ועוקבים ללקוחות נאמנים

לפעמים, אנחנו יכולים להשקיע משאבים אדירים בשיווק שלנו, להקים פלטפורמות יפות ומושקעות ולייצר תוכן איכותי ומגוון ולגלות עובדה מפתיעה – הניתוח הצליח והחולה מת. המאמצים שלנו לא מצליחים לייצר מכירות. מדובר בחוויה די מתסכלת וכדי לצלוח אותה, נדרשים אמצעים מקצועיים. יחס ההמרה באתר שלך תלוי במאפיינים רבים וכדי להפוך מבקרים חד פעמיים ואפילו עוקבים חוזרים ללקוח שחוזר שוב ושוב ומבצע עסקאות, עלינו להעמיק את נקודת המבט שלנו.

אז מה קורה בפלטפורמה שלנו?

כדי שאיכות התוכן והעיצוב המזמין יתורגמו לכוח מכירה משמעותי, חשוב שנבחן לעומק את חוויית המשתמש באתר. לפעמים, האתר מושלם, אבל תהליך הרכישה או השלמת העסקה בו אינו ברור. זהו רכיב משמעותי מאוד בתכנון האתר שלך. 

חשוב שנזכור, תשומת הלב של המשתמש הממוצע נמדדת בשניות ספורות בלבד. אם לא נראה לו בדיוק היכן ללחוץ כדי לקבל את כל היתרונות שאנו מציעים לו, הוא פשוט ימשיך הלאה. לכן, חשוב שנמקם כפתורים וקישורים ברורים ובולטים לכלל אפיקי ההתקשרות והרכישה שלך.

איסוף לידים יעיל וקפדני

כדי לשמור את המשתמשים שלך במשפך השיווקי ולהבטיח תקשורת מתמשכת עמם, חשוב שנזמין אותם להשאיר פרטים בטופסי התקשרות. מהרגע בו פרטי ההתקשרות אצלנו, נוכל להעביר לקהלים שלנו תכנים שיווקיים ולהזמין אותם לנצל מבצעים אטרקטיביים. גם כאן, הפניות ברורות ולחיצות הן המפתח להמרות בהיקפים גבוהים. 

להישאר תמיד במרחק קליק מהלקוח

כפי שראינו, ככל שתהליך ההתקשרות והרכישה קצר ואינטואיטיבי יותר, כך יש לנו סיכוי טוב יותר להמיר גולשים ולקוחות. כיום, אחד הכלים היעילים ביותר ליישם זאת, הוא באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי. 

באמצעות הכרטיס, יש לך מיני פלטפורמה מושקעת ומעוצבת ששמורה אצל קהלי היעד שלך כאיש קשר. ניתן לשתף את הכרטיס שוב ושוב ולהפיץ אותו באופן רחב. על הפלטפורמה הקטנה שלך, ניתן לפרסם מבצעים והצעות מיוחדות ולמקם קישורים לכל דפי הרכישה והפלטפורמות הדיגיטליות שלך. כך, יש לך נוכחות יוצאת דופן ורב תחומית שמלווה את הלקוח הפוטנציאלי שלך לכל מקום.

רוצה ליהנות מיתרונות חדשים בתהליך השיווק שלך? פשוט לוחצים על "צור כרטיס" בראש הדף ומתחילים לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי מתקדם בהתאמה אישית במחיר משתלם.